[MOPD] tabor Dovje - organizacija izletov, vodstva
Miha Vidali
miha.vidali na gmail.com
Čet Jun 30 19:29:00 UTC 2011
Pomoje se nam za 30€ ne splača ukvarjat s tem. Prineseš papir in datoteke na ključku pa ti oni vse zrihtajo.
LP, Miha
From: mo-bounces na pdd.si [mailto:mo-bounces na pdd.si] On Behalf Of maja pirc
Sent: Thursday, June 30, 2011 8:13 PM
To: Aktivni clani MO
Subject: Re: [MOPD] tabor Dovje - organizacija izletov, vodstva
Ojla,
ne vem kakšen sistem ima ta kopirnica v Domžalah, ampak verjetno,če kopira na barvni papir tud zaračuna papir posebej (če bodo priznanja črno-bela, bi jih blo fajn kopirat na barvni papir, tako kot vedno do zdaj) .... takrat ko sem jih jst delala, vem da sem šla kupit 3 pakete barvnega papirja (kšne majhne zaloge so najbrž še kje) na Letališko (mislim da Europapir) - moram priznat, da se cene ne spomnim - potem pa sem mal po etapah kopirala v službi ...
....če končno število priznanj ne bi bla prov ogromna številka, bi lahko probala na enak način tud letos izvest (samo papir ne sme biti predebel, da ga kopirni stroj lahko še vleče čez)...
lp Maja
2011/6/30 matej ogorevc <mogorevc na gmail.com>
Aja kopira se pa lahko tudi v Domžalah, kjer ima društvo odprt račun. Pa najbrž ne bi bilo treba kupovat papirja, imajo kar ornk zadevo. Jernej, je tu kaj ceneje?
2011/6/30 Polja Pretnar <polja.pretnar na gmail.com>
Ojla,
ja, lani sem jaz kupila papir (Prometej) in nesla fotokopirat priznanja (Kaktus: http://fotokopiranje.net/index.php). Če ne bo kakšne druge (cenejše) variante lahko to naredim tudi letos, ker sem itak precej v centru. :) Je bila pa cena papirja+kopij okrog 30€, predvsem na račun papirja, ki je bil kar drag - če kdo ve kje se dobi poceni malo debelejši barvni papir naj pove. In še ker je bil račun na davčno mi niso mogli računati študentske cene fotokopij (ki je cca 2 centa/kopijo cenejša).
LP, Polja
2011/6/30 matej ogorevc <mogorevc na gmail.com>
Hoj!
Špela super. Prosim tudi za priznanja za orientacijo, itak smo trije frišni s seminarja tako da nekaj bo že. Samo v program moramo dat, da se ne bo kaj ''pozabilo''. Sicer je pa lani printala Polja, če se ne motim. Kje pa, naj pa sama pove, ve najbolje.
Jasna. Ti bo vsak povedal kaj mu paše in bo tisto delal, pa je. Sej tu gre bolj za to da imaš nek pregled nad temi zadevami, kdaj perlice, kdaj modelarski, kdaj zmenkarije....in da vsi ostali vemo na koga se obrnit če rata zbrka. Ker vodja tabora ima druge stvari, tehnični pa zopet druge.
Jernej, če nisi registriran potem žal ne moreš biti tehnični vodja (zahteva razpisa MK, da mora biti tehnični vodja registrirani vodnik (citiram: Tehnični vodja programa mora biti registriran vodnik PZS, praviloma z doseženo kategorijo, ki ustreza najzahtevnejši turi, izvedeni na programu.). Bi prosil katerega drugega B vodnika če lahko, lahko pa tudi jaz prevzamem še ta del, glede na to da bo Jasna pomagala pri programu. Če ne bo koga drugega, se ve.
LP, Matej
2011/6/29 maja pirc <majapirc na gmail.com>
Ojla,
sem malo računala na to "funkcijo" .... tako da se javljam za nadomestnega ekonoma :) ....
... ekonomi na poziciji, zdej rabmo pa sam še kuharja ;) .....
lp Maja
2011/6/23 matej ogorevc <mogorevc na gmail.com>
Pozdravljeni!
V pripoki se nahajajo vsi pomembni podatki tabora. Seveda, so navedeni v več zavihkih. Sicer pa še nekaj navodil:
1.) Čimprej sporočite kakša bo vaša prisotnost na taboru? Upam da nisem koga izpustil. Dušan, bo Vesna tudi prišla? Katarina, prosim sporoči čim prej koliko vas bo.
2.) Izberite si ture glede na vaše želje po vodenju. Če se bo dalo bomo razpored naredili po prisotnosti vodnikov, v kolikor bo to možno glede na stopnjevanje zahtevnosti. Pozor, za Dolič, Prisank ter Čist vrh mora biti vodja izleta B kategorije, pomočnik je lahko A. Bi bilo fino če bi še kakšen B vodnik bil prisoten tudi po 15., ko so predvidene omenjene ture - Dušan?
Dodan je tudi seznam prijavljenih otrok. Črta, ki označuje starejšo in mlajšo skupino, se bo pomikala gor in dol glede na vsak izlet posebej. Grejo pa vsi pod črto na Zadniški ozebnik.
Jernej se je javil za tehničnega vodjo, Miha pa za ekonoma, hvala obema. Maja bi ga nadomeščala ko ga ne bo? Jasna ali Tin, bi kdo prevzel mesto programskega vodje, kot smo omenili v analizi tabora, bi ta oseba bdela nad družabnim programom (večeri, igre brez meja naroe dan...).
Še tako mimo grede: kdo bi naredil priznanja? Prej kot so, bolje bo!
Kaj več pa v torek, 5. julija. Kar pa ne pomeni, da naslednji sestanek odpade, vodi ga Špela - pa magari samo pri zavetniku gasilcev (žeje) Florjanu =)!
LP, Matej
--
Matej Ogorevc
Ljubljanska cesta 104
SI - 1230 Domžale
e-mail: mogorevc na gmail.com
_______________________________________________
mo na pdd.si
_______________________________________________
mo na pdd.si
--
Matej Ogorevc
Ljubljanska cesta 104
SI - 1230 Domžale
e-mail: mogorevc na gmail.com
_______________________________________________
mo na pdd.si
_______________________________________________
mo na pdd.si
--
Matej Ogorevc
Ljubljanska cesta 104
SI - 1230 Domžale
e-mail: mogorevc na gmail.com
_______________________________________________
mo na pdd.si
-------------- naslednji del --------------
HTML priponka je prečiščena...
URL: <http://posta.pdd.si/pipermail/mo/attachments/20110630/69da8099/attachment.html>
More information about the mo
mailing list