[AO] Pomoč pri izvedbi lednoplezalne tekme

Matej Ogorevc mogorevc na gmail.com
Ned Nov 18 11:56:27 UTC 2018


Živjo,

zdaj pa miš že papir grize, brojimo sitno, še mal pa bo … vse ima isti
pomen. 😉 Skratka tekma je pred vrati, posledično se na vse vas obračam za
pomoč pri izvedbi.

Nekateri imate sicer že določene naloge in jih pridno izvajate oz. se na
njih pripravljate, za kar sem vam že zdaj neizmerno hvaležen. A da zadevo
pripeljemo do konca potrebujemo kar lepo število marljivih rok.

Pomoč potrebujem za naslednja opravila:


   - *Priprava prizorišča (več oseb)*
      - vodja: Ogo, za izolacijo Vinko
      - delo bo potekalo v petek
      - priprava izolacije
   - *Vzdrževanje reda na tekmovališču in v izolaciji - 10 oseb (sobota):*
   - vodja ekipe: Aleš Janžekovič
      - nadzor tekmovalcev/tekmovalk v izolacijski coni,
      - pomoč tekmovalcem/tekmovalkam pri pripravi na nastop (nošnja
      opreme, prevzem štartnih številk in opreme po nastopu, ...)
      - nadzor nad tekmovališčem ob ograji,
      - ostala pomoč po potrebi.
   - *Pomoč pri sojenju - 2-4 osebe:*
   - snemanje tekmovalcev/tekmovalk med nastopom
      - predvidoma dve kameri z dvema osebama za eno kamero (menjave)
      - delo po navodilih vodje sodnikov (Nejc Šter).

V primerjavi z lani letos* ne bomo* skrbeli za gostinjski del prireditve.
Izjema je seveda skrb za registracijo, izolacijo in organizacijsko ekipo.
Za to je zadolžena Manca, ki se bo v primeru potrebe po pomoči sama obrnila
na vas.


Več informacij o samem poteku tekme, o specifičnih nalogah bodo
prostovoljci/prostovoljke prejeli naknadno na mail, po telefonu, najrajši
tudi v živo. Glede na to, da bo zadeva podobna lanski, pa lahko že zgolj to
dejstvo vzamete za pomemben podatek.

Za vse, ki bi se odločili priskočiti na pomoč pa že zdaj najavljam *obvezen
sestanek* za celotno organizacijsko ekipo pred tekmo:👇


V četrtek*, 29. novembra 2018 ob 18. uri v sejni sobi na Kopališki* (po
domače na društvu).

Sestanek, namenjen končnemu usklajevanju ter zadnjim preverjanjem stanja.
Na tem sestanku moramo biti prisotni prav vsi, ki bomo/bodo kakorkoli
sodelovali pri tekmi. Obravnaval se bo zelo podroben potek tekmovanja,
prireditveni in tekmovalni prostor, procedure in postopke. S tem se bomo v
največji možni meri poizkušali izogniti konfliktom, dvojnemu delu,
nepotrebnim vprašanjem in potrati časa.

*Dnevni red:*

   - Določitev točne pozicije in območij premikov na tekmovališču in
   prireditvenem prostoru,
   - predstavitev nalog posameznih delovnih skupin,
   - določitev in seznanitev s časovnico tekmovanja,
   - prevzem navodil, akreditacij, markirnih jopičev in še česa.


Če ima še kdo kakšno vprašanje pa le na dan z njim. Lahko tudi na telefon
(041 483 924).

Se vam pa že zdaj zahvaljujem za pomoč! Ne bo ostala neopažena (pa ne
mislim samo na + pri načelniku). 😄
-- 
Matej Ogorevc
e-mail: mogorevc na gmail.com
-------------- naslednji del --------------
HTML priponka je prečiščena...
URL: <http://posta.pdd.si/pipermail/ao/attachments/20181118/d470fdd7/attachment.html>


More information about the AO mailing list